donderdag 12 januari 2012

Woordje van dank


Nou en laatste wil ik een ieder bedanken die ons gesupport heeft.
Maar heel speciaal wil ik mien meadje "Ilse" bedanken.

Soms ben ik in de voorbereiding niet te genieten geweest, perfectionist als ik ben.
Sorry schat. Wat ik eigenlijk nog erger heb gevonden dat ik je dit jaar met de
feestdagen alleen heb gelaten in een jaar dat je je moeder voor het eerst heb moeten missen.

In Afrika heeft me dit erg aan denken gezet. Ik ben gelukkig weer terug en wil je op deze wijze danken dat je altijd achter me staat bij alles wat ik doe. Dat is zeer speciaal en ik weet dat dat niet vanzelfsprekend is.

THANKS A LOTT...en XXXXXXXXXXX

1 opmerking:

  1. Het was geweldig om op jullie blog mee te kijken en te lezen wat jullie allemaal mee hebben gemaakt. Ben blij dat jullie weer allemaal veilig terug zijn. We zien ons binnenkort dat hoor ik graag jullie "sterke" verhalen.

    Ciao, Riccardo

    BeantwoordenVerwijderen